Verzenden & Retourneren

Retourneren

Retour
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en
kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van
toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het
product toch niet bevalt of misschien had u een andere verwachting van ons product. U kunt
dan altijd contact met ons opnemen. Wij nemen uw opmerking uiteraard in behandeling.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact
met ons op (https://de-borrelbox.nl/contact/). We proberen eventuele wijzigingen dan zo
snel mogelijk door te voeren.


Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag
nog te verzenden. Het lukt ons helaas niet altijd om dit doel na te komen, soms zijn bepaalde
producten niet op voorraad en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op
de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan
ook onze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de
hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten.


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de
aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij
het moment van aflevering niet garanderen. Via de Track en Trace-code kunt u de status van
uw bestelling volgen.


Contact:
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt
contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels
de volgende gegevens:

www.de-borrelbox.nl
Tel: +31 (0)638760036
Mail: info@de-borrelbox.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: De Borrelbox
KVK: 78243823

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij u
aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product tijdens het transport
kapotgaat en u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om
binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of
vervanging.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om
klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@de-borrelbox.nl.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende


betaalmethodes aan:
– IDeal
– Op basis van facturatie